پیشنهاد تمدید برای ۴ پرسپولیسی شکایت باشگاه سپاهان از مدیران پرسپولیس زمان بازی رئال مادرید و دورتموند در فینال لیگ قهرمانان اروپا - فصل ۲۰۲۴ نتیجه بازی برگشت بایرن و رئال مادرید در لیگ قهرمانان+ ویدیو گل‌ها| صعود آقای آنچلوتی به فینال ویدیو خلاصه بازی برگشت بایرن مونیخ و رئال مادرید در‌ لیگ قهرمانان ویدیو گل دوم رئال مادرید به بایرن توسط خوسلو (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدیو گل اول رئال مادرید به بایرن توسط خوسلو (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدیو گل اول بایرن مونیخ به رئال توسط دیویس (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) برگزاری یک مجمع تک کاندیدای دیگر در هیات‌های ورزشی خراسان رضوی | رئیس هیات شمشیربازی استان انتخاب شد پخش زنده بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین افتخار آفرینی کاراته کاران خراسانی در آسیای مرکزی بازگشت پورعلی گنجی به تمرینات پرسپولیس دلسوزی یک شمشیر باز برای جواد نکونام دفاع مدیر ورزشی اینتر از خرید طارمی پژمان جمشیدی در تیم پرسپولیس! نکونام در پی جذب آقایی‌پور تاریخ دقیق صدور مجوز حرفه‌ای استقلال و پرسپولیس مشخص شد نشست نکونام با مدیران جدید استقلال دیدار ملی‌پوشان فوتسال با مقام معظم رهبری | اهدای انگشتر رهبری به وحید شمسایی پرسپولیس برای وحدت مدارک پزشکی می‌دهد
سرخط خبرها

حمله به خبرنگاران این بار روی تشک کشتی | مسابقات لیگ یک کشتی کشور در مشهد نیمه‌تمام ماند

  • کد خبر: ۱۷۱۶۳۰
  • ۰۶ تير ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۷
حمله به خبرنگاران این بار روی تشک کشتی | مسابقات لیگ یک کشتی کشور در مشهد نیمه‌تمام ماند
مسابقات مرحله حذفی لیگ دسته اول کشتی آزاد کشور، از صبح امروز در مشهد شروع شد و پیش از آنکه تیم‌های برتر معرفی شوند به خاطر جنجال‌ها و حواشی بوجود آمده نیمه تمام باقی ماند.

به گزارش شهرآرانیوز، براساس برنامه ریزی صورت گرفته، قرار بود مسابقات کشتی لیگ دسته اول در دو نوبت صبح و عصر در مشهد برگزار شود که در نهایت مسابقات عصر با عدم حضور کشتی گیران روی تشک برگزار نشد.

در این مسابقات دو تیم صنایع غذایی معینی پور و گروه ساختمانی جاودانی از مشهد حضور داشتند که با نیمه کاره ماندن مسابقات و باتوجه به اتفاقات رخ داده باید منتظر ماند تا سازمان لیگ، پس از بررسی اتفاقات بوجود آمده،‌ اسامی تیم های صعود کننده به مرحله نهایی را بر اساس آیین نامه و مقررات موجود، اعلام کند.

آرامش صبحگاهی

مسابقات صبح بدون هیچ حاشیه و مشکل خاصی برگزار شد. سالن شهید علی حمیدی مشهد در سکوت و آرامش میزبان مسابقات بود و تیم ها دور اول را بدون دغدغه برگزار کردند.

تیم صنایع غذایی معینی پور مشهد در اولین مسابقه ۹ بر یک تیم املاک بزرگان را شکست داد و در دومین بازی امروز هم ۷ بر ۳ تیم خرم گشت لرستان را از پیش رو برداشت. در آخرین بازی صبح امروز تیم های املاک بزرگان و خرم گشت مقابل هم قرار گرفتند و در پایان این تیم لرستانی بود که با نتیجه ۶ بر ۴ به پیروزی رسید.

یک تماس از تهران همه چیز را بهم ریخت

در حالی که از ساعت ۱۵ همه در انتظار دربی مشهدی این گروه بودند به یک باره کادرفنی صنایع غذایی معینی پور وارد سالن شد و انصراف خودش را اعلام کرد. جو سالن برای لحظاتی ملتهب شد و تماشاگران هم الفاظی را به کار بردند که به هیچ وجه زیبنده فضای ورزش کشتی نبود.

کادرفنی تیم معینی پور مدعی بود تماس‌هایی با کشتی گیر این تیم (شهداد خسروی در وزن ۶۱ کیلوگرم) از تهران گرفته شده و از او خواسته شده تا روی تشک نرود. اتفاقی که بعد از آن بصورت تلویحی توسط  رنجبر ناظر فدراسیون هم تایید شد.

رنجبر در گفتگویی با خبرنگار شهرآرانیوز مدعی شد: چند کشتی‌گیر تیم معینی‌پور مشهد، قرار است چندی دیگر در مسابقات جهانی جوانان به روی تشک بروند و احتمال دارد برخی دلسوزان از پایتخت به ورزشکاران تذکر داده‌باشند که مراقب سلامتی‌شان باشند تا با مصدومیت احتمالی این مسابقات را از دست ندهند! 

وی همچنین عنوان کرد: البته هیچ کس به کشتی‌گیران نگفته که کشتی نگیرند و این تصمیم به صورت شخصی گرفته شده است.

حمله دوباره به خبرنگاران

این صحبت‌های نماینده فدراسیون در حالی مطرح شد که، دقایقی قبل تر او، به بدترین شکل با اصحاب رسانه درگیر شده و تصویربردار و خبرنگاران را به اخراج از سالن تهدید کرده بود. 
رنجبر در حالی که با کادر فنی دوتیم در حال صحبت بود به یک باره به سمت دوربین شهرآرا نیوز حمله کرد و به تصویربردار گفت: از چه چیزی فیلم میگیری؟ چه کسی به تو اجازه داده تا اینجا حضور داشته باشی، من اینجا همه کاره هستم و نمی‌گذارم تو کارت را بکنی. وی به همین صحبت های غیرمنطقی هم بسنده نکرد و سپس گفت: دوربینت را می‌گیرم و زیر پایم خرد می‌کنم!

رنجبر،سپس با این جمله که اصلا مجوز فعالیت شما کجاست قصد داشت خبرنگار و تصویربردار شهرآرا نیوز را از سالن بیرون کند. بعد از رویت کارت خبرنگاری و مجوز فعالیت وی مدعی شد که باید استعلام این مجوزها را بگیرد، اتفاقی که اصلا رخ نداد و در نهایت با پا درمیانی تعدادی از مربیان خبرنگاران به مسابقات بازگشتند.

این اتفاقات درحالی رقم خورد که هنوز ۴۸ ساعت از بی‌حرمتی‌های صورت گرفته در ورزشگاه ثامن الائمه به خبرنگاران نگذشته بود و یک بار دیگر شاهد رقم خوردن این مشکل بودیم. 

انصراف تیم های مهمان و لغو مسابقات

بعد از این اتفاقات بود که تیم های صنایع غذایی معینی پور، املاک بزرگان و خرم کشت لرستان در دیدارهای خود حاضر نشدند و مسابقات بصورت نیمه کاره تمام شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->